lauantai 27. maaliskuuta 2010

Ikea viikko





Unelma senkki





Unelma matto



Mä oon käyny tällä viikolla kolme kertaa Ikeassa, mun mielestä se on jo vähän liikaa, silti joka kerta mä ooon jotenkin kummasti löytänyt sieltä jotain uutta. En tiedä onko mulla kultakalan muisti vai oonko hiukan tyhmä.
Ei mulla kuitenkaan oo mitään Ikea pakkomiellettä vaan oon ihan työ asioissa siellä käyny. Tosin maanantain Ikea retki päättyi siihen, että kauan haaveilemani senkki löytyi puoleen hintaan löytöpisteestä, siinä sitten kaksi tyttöä koetti saada suurta senkkia ehjänä autoon, herranjestas mikä homma, mutta oon todella tyytyväinen löytöön ja suurkiitos vielä Riinalle kuka sinnikkäästi jaksoi auttaa mua.
Nyt vielä kun löytäisin haavematon sieltä puoleen hintaan niin olisin onnentyttö, siinä olisin Fridankin hyvä köllötellä.


I have been visited In Ikea three times this week, I think it's little bit too much, well still I have been able to found something new everytime from there. I don't know am I stubid or do I have a memory of a goldfish..
Well I don't have Ikea obsession, I just have been there for work stuff, but in monday I founded this sideboard what I have been dreaming for ever and In half price! It was hard work to get that sideboard to the car, but I'm really happy that I founded that, and huge thank you for Riina for helping me. Now if I just would found my dreamy carpet from there half off, I woulld be happy girl, frida would be happy too..

2 kommenttia:

  1. Onpa hieno senkki,oliko kalliskin? Matossa on kyllä jotain hienoa munkin mielestä on kyllä aika erikoinen mut sehän se taitaa just ollakin
    siinä se juju.
    Fridalle terkkui tiältä Lpr:sta
    terv pappa ja tati

    VastaaPoista
  2. Senkki oli vaan 150 euroa puoleen hintaan kun oli myynnissä, loistolöytö! Siistiytyi olohuone kertaheitolla.

    VastaaPoista