Näytetään tekstit, joissa on tunniste askartelu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste askartelu. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 19. toukokuuta 2010

Kaikenlaista




Viime viikolla maalasin meidän vanhat rottinki kalusteet punaisiksi. Tänään tuli testattua niitä ekaa kertaa lounaan ääressä. Tein myös ensimmäiset koe-erät häämuffineista ja kyllä, muutama hyväkin löytyi, mutta tein myös elämäni pahimman muffinin, en suosittele, tämä sitruuna muffini oli jotain aivan kamalaa. Mustikka ja suklaa versiot siis onnistuivat ja vegaanisena versiona, ohje täältä.
Illalla maalasin vielä taulunkehyksiä ja vintiltä löytyneen tarjottimen.
Fridalle puhkesi eilen muuten kaksi alahammasta, sillä selittyi muutaman päivän kiukuttelu ja kirkuminen..

Last week I painted our rattan furnitures to red. Today I tested them first time and I had my luch with them. Also today I started baking first test entry of muffins to our wedding party and yes, there was few good ones, but oh my god I also did one of disgusting muffin ever. Well, bluberry and chocolate muffins were good and I did them vegan.In the evening I painted some frames and this tray what I found from attic.
By the way Frida had her first two tooth yesterday, that explaind lot of screaming and tantrums..

lauantai 8. toukokuuta 2010

Perjantai





Satoi vettä koko päivän. Kun Frida nukkui, minä maalasin meidän ovet ja ovenkarmit. Tulipa siistit.

It was a rainy day. When Frida slept I painted our doors and door frames. Looking good.

tiistai 13. huhtikuuta 2010

Valkoista




Jotenkin aika koukuttavaa tämä asioiden maalaaminen..nyt jostain syystä haluaisin kaiken olevan valkoista, joten oon pikkuhiljaa maalaillut huonekaluja ja esineita valkoisiksi. Tänään vuorossa oli olohuoneen ennen ruskea pöytä, lahjoituksena tullut brion hokkus pokkus syöttötuoli ja kukkateline. Myös Ikean kehykset saivat uuden värin, tosin perinteisesti mustaa. Mitähän sitä huomenna maalaisi?


Somehow I just love painting things..Now gfor some reason it would be very nice to paint everything white, so I have started to paint our furniture white step by step..
Today I painted this before brown table and brios hokkus pokkus chair both white. Also some Ikea photogrph frames got new black paint.What should I paint tomorrow??

torstai 18. maaliskuuta 2010

Ruuhka




Päästiin siis vihdoin ja viimein moikkaamaan Helmi-vauvaa, voi että, Frida oli ihan jättiläinen. Niin se aika vaan kuluu..tällä viikolla se on kulunu supernopeesti. Ennakkotehtävät ahdistaa ja tuntuu etten edisty, noh jospa ensi viikko olisi parempi.
Näpertelin yhtenä iltana tollasia ruusuja vanhoista pitsien jämistä, nyt ajattelin et niitä vois koittaa tehdä muustakin kuin pitsistä.
Tänään meillä oli ruuhka, paljon ihmisiä kyläilemässä, mistä tuli aika hyvä mieli,illan kruunasi koiravieras, jota Selma- kissa katseli turvallisesti ikkunan läpi.
Frida söi muuten tänään eka kerran bataattia, ilme oli näkemisen arvoinen, tarvinnee varmaan muutaman maistamis kerran...


Finally we had the pleasure meet Helmi-baby, oh my, Frida is giant compared baby. Time is running..this week time has runned super fast. My preview tasks are making me anxious and I feel that I don't get anything done, well maybe next week is going to be better.
I did one night these little roses from old laces, now I'm thinking that it would be nice to use some other fabric also then lace.
Today it was traffic at our home, lot's of people visiting, wich make me feel good, best was this dog , who Selma- cat was watching safely trough the window.
Frida ate today first time sweet potato, I think she is going to need few more times to taste it..

perjantai 5. helmikuuta 2010

Wise guys


Posti toi tänään viisaita kavereita. Äidillä menikin aika siinä kivasti värkätessä,kaverit löytyi täältä

Postman bringed today some wise guys. Mom spend her time quite nice being busy with these guys.I'll founded guys from here