Viime viikolla maalasin meidän vanhat rottinki kalusteet punaisiksi. Tänään tuli testattua niitä ekaa kertaa lounaan ääressä. Tein myös ensimmäiset koe-erät häämuffineista ja kyllä, muutama hyväkin löytyi, mutta tein myös elämäni pahimman muffinin, en suosittele, tämä sitruuna muffini oli jotain aivan kamalaa. Mustikka ja suklaa versiot siis onnistuivat ja vegaanisena versiona, ohje täältä.
Illalla maalasin vielä taulunkehyksiä ja vintiltä löytyneen tarjottimen.
Fridalle puhkesi eilen muuten kaksi alahammasta, sillä selittyi muutaman päivän kiukuttelu ja kirkuminen..
Last week I painted our rattan furnitures to red. Today I tested them first time and I had my luch with them. Also today I started baking first test entry of muffins to our wedding party and yes, there was few good ones, but oh my god I also did one of disgusting muffin ever. Well, bluberry and chocolate muffins were good and I did them vegan.In the evening I painted some frames and this tray what I found from attic.
By the way Frida had her first two tooth yesterday, that explaind lot of screaming and tantrums..