Näytetään tekstit, joissa on tunniste ystävät. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ystävät. Näytä kaikki tekstit

torstai 18. maaliskuuta 2010

Ruuhka




Päästiin siis vihdoin ja viimein moikkaamaan Helmi-vauvaa, voi että, Frida oli ihan jättiläinen. Niin se aika vaan kuluu..tällä viikolla se on kulunu supernopeesti. Ennakkotehtävät ahdistaa ja tuntuu etten edisty, noh jospa ensi viikko olisi parempi.
Näpertelin yhtenä iltana tollasia ruusuja vanhoista pitsien jämistä, nyt ajattelin et niitä vois koittaa tehdä muustakin kuin pitsistä.
Tänään meillä oli ruuhka, paljon ihmisiä kyläilemässä, mistä tuli aika hyvä mieli,illan kruunasi koiravieras, jota Selma- kissa katseli turvallisesti ikkunan läpi.
Frida söi muuten tänään eka kerran bataattia, ilme oli näkemisen arvoinen, tarvinnee varmaan muutaman maistamis kerran...


Finally we had the pleasure meet Helmi-baby, oh my, Frida is giant compared baby. Time is running..this week time has runned super fast. My preview tasks are making me anxious and I feel that I don't get anything done, well maybe next week is going to be better.
I did one night these little roses from old laces, now I'm thinking that it would be nice to use some other fabric also then lace.
Today it was traffic at our home, lot's of people visiting, wich make me feel good, best was this dog , who Selma- cat was watching safely trough the window.
Frida ate today first time sweet potato, I think she is going to need few more times to taste it..

maanantai 1. maaliskuuta 2010





Tulihan siellä Joensuussa myös hengailtua. Käytiin kahvilla Hyve ja Pahe nimisessä kahvilassa, ihan mielettömän hyviä kakkuja on siellä tarjolla.
Tavattiin myös ihania ystäviä,Kiitos vielä veeralle!
Oli meillä kaikin puolin oikein mukava ja rauhaisa hiihtoloma. Paluumatkalla poikettiin vielä Lappeenrannassa, jossa Alfan piti päästä vierailemaan Alley 53 nimisessä skede kaupassa Alley53 ja me Fridan kanssa haettiin H&M:lta kauan harkittu Farkkuliivi ja farkkuleggarit Fridalle,kyllä nyt sopii kevättä viettää.

torstai 18. helmikuuta 2010

Leivontaa




Oltiin tässä yksi ilta auttamassa kaveria leipomaan syntymäpäiväjuhlia varten,tarkotus oli leipoa macaron leivonnaisia,mutta jostain kumman syystä juhlat jäävät ilman macaron leivonnnaisia,ei ne onnistuneet..mutta onneksi Frida löysi tosi hienot lasit ja saatiin mahtavia kuvia ( ehkä se leipominen meni metsään juuri tämän takia..?).No,Macaronit voi ostaa vaikka stokkalta..oli kuitenkin kivaa.

Kirppislöytöjä





Huoaah..tänään tuntuu taas,että on tullut tehtyä vaikka mitä,vaikka loppupeleissä ollaan käyty vain pienen pienellä lenkillä,pesty pyykkiä,käyty ystävän luona kahvilla ja kirpputorilla pikaisesti.Mutta silti,on aikaansaanut olo,päivää on vielä jäljellä runsaasti,joten tänään saattaa olla ompelusten aika,jos Frida niin suo.Ystäväni sai toissa yönä pienen tyttövauvan!Tarkoitus olisi ommella jotain pientä ja somaa tälle uudelle ihmisen alulle,katsontaan mitä saan aikaan..
Kumpulaan on avattu tämän vuoden alussa Vekarakirppis niminen kirpputori,jossa myydään pelkästään käytettyjä lastenvaatteita,loistava idea ja löytöjä on tullut tehtyä joka kerta siellä käydessäni,myös tänäänkin.Frida sai hienon farkkuhameen ja uudet lökähousut,hienot tossut kesäksi,mansikka purulelun ja aika tyylikkään helistimen,kyllä nyt kelpaa.

sunnuntai 14. helmikuuta 2010

Sunnuntai




Alfa toi mulle kukkia,ihana mies ja nyt se on oppinu tuomaan jotain muuta kuin gerberoita.Tällä kertaa valtavan orkidean oksan,Wau!
Tehtiin ystävänpäivän kunniaksi lohta ja riisiä punaviinikastikeessa sekä laskiaisunnuntain kunniaksi laskiaispullia mansikka-raparperihillolla ja kermavaahdolla.Tuli syötyä hyvin ja vähän löhöttyä sohvallakin pönttöuunin lämmössä.
Tänään oli muutenkin ihana sää,me käytiin päivällä Fridan kanssa vaunulenkillä ihailemassa auringonpaistetta,onpas sitä taas kaivattu. Ja kun sitä näkee tulee vaan niin hyvälle mielelle.

lauantai 13. helmikuuta 2010

Huh!



tyytyväinen keinuja





Fridan nurkkaus





Nykyinen olohuone





Entinen eteinen



Lauantaina se sitten aloitettiin,suur järkkäys niin sanotusti..voisikohan tätä kutsua jonkin asteen kevät siivoukseksi?Kun Frida kävi päiväunille me Alfan kanssa käännettiin kämppä nurin kurin,olohuone siirtyi siis aulaan ja vanhasta olohuoneesta tuli työhuone/Fridan huone.Aikamoinen homma noin niinku lauantai puhteeksi.Saatiin kuitenkin järkkäiltyä kaikki ja vielä Fridan päiväuniaikana.Hyvä me!
Mulla ja Alfalla taitaa olla fetissi huonekalujen siirtelyyn,ainoo yhteinen vapaa hetki menee tälläseen..Nyt sitten pitäis jaksaa rekvisitoida Fridan nurkkaa ja uutta olohuonetta.Se taitaa olla ens viikon hommia.Onneksi illaksi pääsee saunomaan ystävien luokse käpylään.