Näytetään tekstit, joissa on tunniste kirpputori. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kirpputori. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 15. syyskuuta 2010

kirppislöytöjä





Pitkästä aikaa vietettiin Fridan kanssa vapaapäivä ja käytiin vähän kaupoilla..http://vekarakirppis.fi/ löytyi parit housut, Mellukirppikseltä leluja ja muutamia vaatteita. Tuli myös ostettua lindexiltä tuollainen välikausi haalari. Oli mukava päivä,kissatkin tykkäs leluista..


For a long time we had day off with Frida and we went' shopping.From vekarakirppis we got some pants, from mellukirppis some toys and clothes.And also from Lindex I bought this overall for Frida..We had a nice day, cat's also loved new toys..

sunnuntai 28. helmikuuta 2010

Joensuun löydöt







No niin tässä niitä kirppis löytöjä Jonsuusta;
Kylpylelut löytyi Fida kirppikseltä,
Valintakirppikseltä löydettiin jääkaappi magneetti,pimeässä loistavia tähtiä,naamari olohuoneen seinälle,muutamia vinyyleitä.
Joen jättikirppikseltä Fridalle kevät- ja syystakki, sekä tosi kasari neule body.
Löydettiin myös Wihosen halpahallista keittiöön uusi kello ja ulko-oveen kolkutin.
Käytiin myös Lieksassa hakemassa kasviskukkoa ja näyttämässä Fridaa sukulaisille.
Kukko menee pakkaseen ja siitä voi sitten vielä Helsingissäkin nautiskella.

torstai 18. helmikuuta 2010

Kirppislöytöjä





Huoaah..tänään tuntuu taas,että on tullut tehtyä vaikka mitä,vaikka loppupeleissä ollaan käyty vain pienen pienellä lenkillä,pesty pyykkiä,käyty ystävän luona kahvilla ja kirpputorilla pikaisesti.Mutta silti,on aikaansaanut olo,päivää on vielä jäljellä runsaasti,joten tänään saattaa olla ompelusten aika,jos Frida niin suo.Ystäväni sai toissa yönä pienen tyttövauvan!Tarkoitus olisi ommella jotain pientä ja somaa tälle uudelle ihmisen alulle,katsontaan mitä saan aikaan..
Kumpulaan on avattu tämän vuoden alussa Vekarakirppis niminen kirpputori,jossa myydään pelkästään käytettyjä lastenvaatteita,loistava idea ja löytöjä on tullut tehtyä joka kerta siellä käydessäni,myös tänäänkin.Frida sai hienon farkkuhameen ja uudet lökähousut,hienot tossut kesäksi,mansikka purulelun ja aika tyylikkään helistimen,kyllä nyt kelpaa.

tiistai 9. helmikuuta 2010

clipper







Eilen kaupasta tarttui mukaan clipperin teetä ja ihan vaan sen paketin vuoksi,tollasenhan laittaa enemmän ku mielellään hyllyyn ja hyvältä se myös maistuu..!Tänään ois vielä tarkoitus metsästää Fridalle syöttötuolia täältä idästä,katotaan mitä kierrätyksestä löytyy..eiliset kirppislöydöt oli kyllä ihan hyviä,on nähtävästi hyvä vaihtaa välillä kaupunkia.Löysin Fridalle leikkiruoka purkkeja,muistaakseni mulla on itsellään ollut jotain samantapaisia lapsena,aika kultaa muistot,joten tietenkin ne lähti mukaan,vaikka Frida ehkä tajuaa niiden päälle vasta muutaman vuoden päästä.Mustekala palapelikin löytyi,minkä kokoaminen osottautui äidille hiukka hankalaksi,no ehkä Frida on fiksumpi kuin äiti.
Sitten löysin myös mahtavaa mörkö kangasta,josta vois koittaa tehdä fridalle jotain.Sekä tietty myös mulle itelleni löysin vaikka mitä; keittiöpurkkeja (mihin mulla on ilmeisesti aikamoinen fetissi) ja lääkekaapin,mitä ollaan jo viime kesästä asti etsitty,nyt löyty ja halvalla!Kirppikseltä löytyi taas myös aikamoinen läjä uusia vaatteita ja prismasta saattoi myös tarttua mukaan myös kiva ratian body..Äidillä on selittämätön tarve ostaa kivoja vaatteita lapselle,usein..


Yesterday I founded some tea called Clipper from the supermarket and bought it just because of the package, that kind of box you will put more then happy in your kitchen shelf..and it's tastes really goood too!
Today I am meaning to look highchair for Frida, will see what the recycling center is saying...yesterdays fleamarket finds were quite good, it's good to change the city sometimes..I founded for Frida little food boxes for playing. I rememberd that I had something similar as a child, well time goldens memories..so I had to by them, even Frida understands them more in a few years. Also there was this octopus puzzle, wich was too hard to do for mum, well maybe Frida is much more clever then me.
And then I founded this really cool spooky fabric, where I can try to do something for Frida. Also I founded lot's of things for myself; kitchen jars ( where I have a big fetish..) and medicine cabinet, what we have been looking for since last summer and now I found it and really cheap! From fleamarket I founded big pile of new clothes and from Prisma i might bought a really nice Ratia body...mum has a weird need to buy new clothes to her baby all the time..